عَقــَـب میـمــانَــم•••
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 
 

 

 
 
 
راهــ کـِـﮧ میـروے
 

عَقــَـب میـمــانَــم•••

 

نـَه بـَـرای اینـکـِـﮧ نـَخواهَـم با تــُـ[♥]ــو هـَـم قــَـدم باشَـم

 

میـخواهـم پا جاے پاهایـَـت بگــُـذارَـم

 

میـخواهـَـم مـُـراقبـَـت باشَم

 

میـخواهـَــم رد پایـَـت را هیچ خیابانـے در آغوش نکـِـشـَــد

 

تـــُـ[♥]ـو فــَـقـَـط بـَــراے مـَـنے•••



نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت14:33---15 بهمن 1392
میدونی چرا میگن” دلت دریا باشه”
وقتی یه سنگو تو دریا میندازی

فقط برای چند ثانیه اونو متلاتم میکنه

وبرای همیشه محو میشه

ولی اون سنگ تا ابد ته دل دریا موندگاره

و سعی می کنم مثل دریا باشم

فراموش کنم سنگ که به دلم زدن

با اینکه سنگینی شونو برای همیشه روی سینه ام حس می کنم…


فطمه
ساعت13:10---15 آذر 1392
عاشقتم
پاسخ:mamnoon


نازنین
ساعت23:26---31 مرداد 1392
سلام خسته نباشی وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و نظر بدی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:عَقــَـب میـمــانَــم••• , :: 7:31 ::  نويسنده : mostafa